Päivän Muistutus

05.03.2024


Mitä enemmän minua syytetään, sitä enemmän minun pitää kiittää syyttäjiäni siitä, että he näyttävät minulle oman alitajuisen syyllisyyteni jonka olen piilottanut, projisoinut heihin. Ilman heitä en koskaan näkisi sitä enkä voisi siitä vapautua. Olisin ikuisesti vankina ja jumissa unen harhassa, illusiossa, joka on mielessä oleva tila joka ei ole todellinen vaan uni erillisyydestä. Tämä on oikean anteeksiannon kaava. Mitään ei ole tapahtunut. Kukaan ei ole tehnyt mitään, koska maailmaa ei ole olemassa. Kaikki on vain unta, ja sen voi antaa anteeksi oikein. Sinä olet ikuinen Henki. Et ole keho. Olet vapaa. Sillä olet yhä sellainen miksi Jumala sinut loi. Itsensäkaltaiseksi. Jokainen unihahmo unessasi on sinä itse ja siten täysin viaton riippumatta siitä mitä he näyttävät tekevän. Se on pelkkää tyhjää näytelmää. Sinä et ole se miksi minä sinut tein eli keho, vaan se miksi Jumala sinut loi. Tämä on viiimeinen tuomio jonka Jumala antaa. Sinä olet viaton, ikuinen, ikuisesti muuttumaton, ikuisesti rakastava, ikuisesti rakastava Henki, Jumalan Rakkauden Ajatus. Mitään muuta ei ole. Olet Yhtä Jumalan kanssa.  


Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita